portakalcicegii canım bende 28+1 normalde 10 defa olurdu gün içinde düzensız bir gun toplamı yani. Doktorum hep normal dıyo kontrolde. Ama bugün ekstra yogun oldu yıne düzensız ama korktum açıkçası yatarken oluyosa diğer tarafa dönuyorum 5-6 sanıye sonra gecıyo. Karnım acıyomudu ama bugün acıyo kasılırken. Cuma kontrolüm var birgün kaldı tekrardan sorucam bende. Yalancı sancı anlıyorumda bu kadar nıye sık oldu bugün onu çözemedım bide hareketlerınde azalma yok iyi yani. Süreklide yer degısıyo anlıyorum zayıfım. Çapraz oluyo baş aşşa oluyo yan oluyo anlamadım vallahi