Merhaba kizlar bu ay catlatma ignesi oldum bugun ignenin 6 ci gunu 4 cu gun yuzumde bi kizariklik fark etim ama okadar takmadim geceydi cunku ve simdide kizarikliklar olustu once orda burda vardi simdi tüm yuzumde var cok kotu ybirde hafiften yanma var bu yan etikimidir doktora gitmelimiyim daha kotu bir sey olabilir mi lütfen bilgilenirinizi ve dusuncelerinizi benimle paylasin lütfen 🙏🏻