Arkadaşlar bu ayın 15 inde çatlatma ignesi oldum , gebe kaldım adetim 1 gün geçti 167 ile ögrendim 3 gün sonra 865 oldu kontrole gittim gebelik kesesi yoktu fakat rahim duvarımın kalınlıgı 17 idi doktor 2 gün sonra tekrar test istedi kontrole cagırdı ve 665 betam cıktı betam düşmüş kontrolde doktor dikkatli baktığında çok minik 4 ml kese gördü ama çok çok küçük dedi Allahtan umut kesilmez dedi rahim duvarımda 19,5 olmus sizce tutunurmu bebek düşermi allah aşkına bu durumu yaşayan varsa bana yardımcı olur musunuz cok kötüyüm :(