Mavininbiri Damladamla123 Zorlanma, çok yorulma, çok üzüntü tetikliyor hastalığı kardeşimden biliyorum. Normal doğumda da bayağı zorluk oluyor ama net birşey bilmiyorum yine doktor a sormak lazım