esena13 Kızımda idrar yolu enfeksiyonu vardı ateş ve çişini yaparken ağlama oluyordu 1 hafta antibiyotik kullandık düzeldi ama kontrol amaçlı yine idrar verdik hala enfeksiyon görünüyor ama keyfi gayet iyi belirtisi yok başına gelen var mı