Merhaba her kese.Gece birden bire suyum gelmeye başladi acil hasteneye geldik altdan müayine etdi ebe iki parmak açiklik vardi yatişimi yaptilar ve normal doğum olucak söylediler saat 10 kadar gidb gelip ara ara müayine yaptilar ve açilma 2 parmakdi.Yarin kendi isteyimle Sezeryanim olucakdi.Söylediler belke doktorunu 10 kadar gelsin ona gore karar verilicek.Ben saat 9da doktormu aradim ben sezeryan istyorum oda bekle gelip alicam sezeryana söyledi tabi..saat 10.30da sezeryan için odaya geldiler ve sonda takildi aciyicak kadar diyildi yani.sonra doğum haneye götürduler tabi ağliyarak girdim.sordular komple uyumakmi ya belden ben belden istedim iyneni yaptilar(çok az bi sinek isirar gibi hıss etdim)hemen sicaklik geldi tam uyuştum ne zaman başladilar haberim olmadi 10 dakka bile surmedi kizin geldi hadi gözün aydin tamda sağlikli bebek diye doktorum seslendi öp dedi doktorum öpdüm ve aglamaya başladim nasil bi hissler söylemekle bitmez Allahima şükürler olsun.Allah her kese kolay doğumlar nasib etsin🤲😘