Kizlar 34 haftalık hamileyim ara ara bel karın ağrım oluyodu benim ama bu sabahtan beri belim ve karnım yine ağrımaya başladı ve hiç geçmedi nerdeyse zor yürüyorum yoluma bugün özellikle belim aşırı fazla ağrıyo bide dünden beri bebeğim tekneden çok toplaniyo bı yere karnım sertlesiyo bunlar normal mi yoksa acile fln gitmem gerekir mi