Tugce222 Merhaba arkadaşlar şuan 22+4deyim kızım olcak 1 hafta geriden geliyoruz son adet tarihine göre 23+4deyim aslında bugün detaylı ultrasona girdim 1 haftalik gerilim 2 hafta cikti çok moralim bozuk böyle bir durum yaşayan varmıdır