Kızlar 1 düşük 1 kürtajım var genetik test yaptırdım kan pıhtılaşması çıktı . Dün doktora gittim ama suan ilaca falan başlatmadı beni gebeliğini öğrenir öğrenmez gel iğneye başlatacağız dedi burda okuduğum postlarda kan sulandırıcı için öncesinde ilaç kullanan var . Kan pıhtılaşması olanlar siz nasıl bi yoldan geçtiniz Bilgi verebilir misiniz ? Bir daha aynı şeyleri yasamaktan çok korkuyorum 😔