https://imgyukle.com/i/VGFwbS
kenbil2304 ???
kenbil2304 sancın yok
kenbil2304 bebek hep uyumuş pek hareket etmemiş doktoruna gösterdiysen beğenmeyebilir
Sancın vs yok
Sulesaglam sancı olduğu nasıl anlaşılıyor
Alpisinannesii 40 ve üstü olunca sancı oluyor
Tsengonul gösterdim sonuçların güzel dedi