-Papatya- 7+5 haftalık hamileyim ve bu gün doktora gittiğim zaman omega 3 kullanmaya başlamamı söyledi. İnternette son 3 ay yazıyor. Doktor kullan dedi kafam karıştı. Kullanan var mı omega 3 ve kaç haftalıksınız. Yardımcı olur musunuz?
Canancndn Doktorumda bana 11. Haftada başlattı. Her doktor bence kişiye özel yaklaşıyo. Elenatal kullanıyorum ben doktor isim vermediyse tabsiye ederim