Allah rahmet eylesin. Doktorlar sınıflandırmasından çıkıp Gelelim diğer sektördeki haksızlıklara. Hangi işçi işini bırakıp bu benim haksızlığım deme hakkına sahip ne yazıkki sağlıkçılar hariç hiç biri. Çünkü yaparsalar işsiz kalacaklar. Hadi yalansa yalan diyen biri buyursun Gelsin anlatsın. Ama sağlık çalışanları çok sağlıkçı oldukları için insanların sağlığını yok sayıp işinden ayrılıyor kendilerince işe dönüş yapıyor ?? Bumudur hak aramak ? Ben asla desteklemiyorum herkesin kendi zikri fikri.