Kbra3352 öncelikle başınız sağolsun.. polisimize ve askerimize tek bir sözüm yok ama lütfen doktorla aynı kefeye koymayın.. polislermiz ve askerlerimiz ölümü ve şiddeti göze alarak bu işe giriyor biliyorsunuz.. sakın yanlış anlamayın ben onlar ölebilir demiyorum hiçkimse ölmesin, şehit olmasın.. ama mesleki açıdan onlar çok daha tehlikenin içindeler… doktorlarımız değil… grev yapmalarıda olduğunca doğal ve yerinde bir hareket…
Dediğiniz gibi ağır yüklü bir ceza gelmeli. Herkes refah ve huzur içinde çalışabilmeli