Gzmklncc gidin bütün doktorlara sorun neden grev yapıyorsunuz diye, para size söyleyecekleri en son madde olur hanımefendi. O kadar çok eziliyorlar öyle muameleler görüyorlar ki. Benim şu an adliyede 4 tane davam var. 4 ü de hasta yakınları tarafından şiddet gördüğüm için. Birinde rehin alındım üstelik. Emin olun para en son mevzu.
Çok çok geçmiş olsun. Bu konuda sonuna kadar haklısınız. Hakkınızı sonuna kadar arayın. Kamera kayıtları var mahkeme inceliyor mutlaka kullanın bunları. Yukarıda da dedim benim de şikayet ettiğim çokça meslektaşım var.