Peelinn Kızlar ilk ne zaman hissetmeye başladınız ve nasıldı? Ben 18+4üm sanki içeride bişey patlıyor gibi pıt pıt bişeyler oluyor bazen,gazdan farklı
Tosbikannesi1 Peelinn Benim ilk gebeliğim 16+5 de hissetmiştim ilk böyle sanki içimde Asım attı gibiydi 🤣 şu an 18+0 olduk ve gayet hissediyorum günde bir kaç kez. Pıt pıt gibi de oluyor , bazen sertleşiyor sol kasık. Sanırım ya sırtı ya poposunu dayıyor🤣
Peelinn Pelinakcn hissediyorum evet ama emin olamıyorum o pıt pıt patlıyor gibi şey mi hareketleri diye
Peelinn benimmdunyamm bana 18gibi hissedersin dedş doktor öyle de oldu 17nin ortalarında falan başladı. Önceden de oluyodu bişeyler ama gazla karıştırılıyormuş , bi de zayıf anneler daha cabuk hissediyormuş😊