HHhhK hamileligini kacıncı haftasında ? bnm 3. haftamda kanamam olmustu usg de kesemim sekline yuvarlak degil düsürürsün bebegi yuksek ihtimal dedi dr 4. haftamda tekrar gozuktum kesemim sekli gayet düzgündü. Meger 3. hafta kese sekline yorum yapmak icim cok erkenmiş hemen duzgun bir sekil almazmıs