Merhaba hanımlar bugün doktora gittim lekelenmem olduğu için benden beta aldı >1000 yazıyor ultrasona aldılar beni idrara sıkışıkken şükür keseyi gördük fakat ben geçen hafta Salı günü beta vermiştim 740 çıkmıştı bu >1000 değeri az bi değer değil mi doktora sorduk 1000nin üstünde bi değer tam değer istemediğimiz için öyle yazıyor demiş eşime