busraokutan ogretmenHnmm hayırlısı kuzum, ben de elendim bugün. Rabbinin verdiğinde de vardır bir hayır vermediğinde de vardır bir hayır
menesse Ben hala beklemedeyim 6sında olmam gerekirdi 29haziranda aşılama yapmıştık hayırlısı ile inşallah tutmuştur diyorum
busraokutan menesse inşallah tutmuştur kuzum nasıl bir tedavi izledin sen? Bir rahatsızlığın var mıydı
menesse busraokutan canım doktora gitmeni tavsiye ederim pco sıkıntılı bebek sahibi olmada sıkıntı yaratıyor. Doktor en uygun tedavi yöntemini sana önerecektir
busraokutan menesse gittim kuzim geçen ay monodoks letu azeltin kullandım fakat olmadı regl oldum. Bu ay da adetim bayrama denk geldi. Hamile kalırsan kalırsın kalmazsan adetin maksimum 5. Günü geri gel demişti ama o da olmadı resmi tatil olunca.