Evet canım hamileliğimin 12. Haftasında başladı şu an 19 haftalığız hala çok şiddetli baş ağrısı yaşıyorum özellikle kaşımın üstü herhangi bir şey demedi doktor umarım hepimizinki geçer çok su içmeme rağmen ve bazen parol da kesmediği ani ataklar olmuştu şimdi alıştım ama artık