Obirgebe benim gün boyu sert kasılmalarım hiç geçmiyor o kadr tedavi hepsi boş hala sert ama şükür 35 e geldik acilmam yok sancıda az çıktı anlamadm bebekte başı asagda yatamıyorum hangi tarafa dönsem işkence bebek kendini topluyor daha ne kadar dayanırım bilmiyorum benm gibi olan var mi 😭😭😭😭