Ozge
Ben ağrı sızı yaşamadım burada yaşadım diyende çok. Hatta ben uyuşukken bile artık yüriyim diye çok hevesliydim. İlk yürüyüşte zorlandım sonrası kimsenin yardımı olmadan kalktım yürüdüm hep. Odaya geldiğimde 1 ağrı kesici yaptılar ertesi sabah çıkışım yapılırken ne olur ne olmaz ben kendim istedim ağrı kesiciyi. Eve geldiğimde bebeğime rahat Bi şekilde bakabildim. Annem 5 gün durdu yanımda baktı gördü ben evide bebeğide götürüyorum gitti. Yani kısacası ben çok rahat geçirdim o süreci hemşireler de bol bol emzir ve yürü kolay toparlarsın demişlerdi dediklerini yaptım. Belkide ondan kolay geçti 😇