Yasi Hanimlar 21. Haftamdayim ayrintili ultrasona girdim bebegin herseyinin iyi oldugunu ama kalpte bi parlaklik gorundugunu fakat 2 li taramam temiz ciktigi icin skinti etmemem gerektigini %80 gebeliklerde ilerleyen haftalarda kayboldugunu ama yinede %20 lik bir risk icin fetil eko cekinmeni tavsiye ederim dedi yani kalp taramasi,doktora gittim kalp taramasi yapildi kalpte herseyin yolunda ilerledigini soylediherhangi bi delik yada anormallik gorunmedigini sadece bi noktada parlaklik gordugunu ama bunun bebegin kendi kalp yapisiylada alakali olabilecegini stres yapmamam gerektigini soyledi ama ben biraz kafaya taktim☹ benimle ayni durumu yasayan varmi acaba