kızlar doğum kilomu çok güzel bi şekilde verdim. ama şu 1 haftadır çok fazla şiş hissediyorum kendimi büyük ihtimalle ödem topladım yürüyüşe çıkardım hep bu aralar çıkmadım pinekledim evde 😅 güzel ödem atıcı tarifleriniz var mi limon, salatalık, maydanoz demeyin haa başka tarif istiyorum o ödem attırmıyor bana 😅
