Hilosh-1 valla geçen hafta gittiğim doktor beni aşırı korkutmuştu , bugün başka bir doktora göründük adam gayet normal dedi birçok gebede olan bi durum dedi .. tabi ki belli başlı şeylere dikkat edim ama kahverengi leke düşük riski değil dedi . Diğeri de kanama alanı görüyorum dln demişti .. ultrasonda kanama alanı çıkınca haliyle çok korktuk ama bu gittiğimiz su toplaması olduğuna da kanama alanı gibi görünebilir bu çok önemli bi durum değil dedi rahat bi nefes aldım hiç skma canını doktor kontrolünde olursun ztn aksi bir durumda söylerler emin ol fazlasını bile söylüyorlar 🤦🏻♀️