Ozy Arkadaslar benim suan 14. Haftdayim ve hamileligimden beri karnimda seyirmeler oluyordu simdi günde 3kez felan biraz daha farkli seyirmeler oluyo sanki icersen birisi vuruyor gibi. Biliyorum bu Haftada bebegi hissetmel cok zor ama merak ediyorum aranizda bebegi bu Haftalarda hisseden varmi 😞😩
gonulcelen Ozy tekme değildir de belki kayma hareketi ve ya hıçkırık olabilir mi bacakları henüz o yeterliliğe ulaşmamış olabilir gibi geldi
Cismmpoyraz48 Ozy ben 18 de hissettim ikinci hamileligim oldugu halde 😕erken ama belki bebeginizdir olabilir yani degisio cunku kişiden kişiye çok geç de hisseden var erkende
mucizemizibekliyoruzz Ozy benim 13. Haftamda kanat çırpması gibi şeyler oluyordu 15. Hafta gibi pıt pıt vurmaya başladı. 18de tamamen hissediyordum zaten.
Chan Ozy Ben de kas seğirmesi gibi bir iki defa hissettim ama hissedilmez dediler 🤷🏼♀️ Belki gazdır. Gaz sıkıntısı çekiyor musun?
Ozy gonulcelen Bilemiyorumki ilk hamileligim ama icten bise vuruyor gibi oluyor ve hep sol tarafda nedense
Bebebebe Selim_Alparslan bende14+5 im ben de çok gaz oluyo gurul gurul karnım. Olsada farkedemem heralde 😟 siz nasıl ayırt ediyorsunuz ki
ikizlerimveannesi Ozy o seğirmedir canım o haftalarda bende de çok oluyordu acaba bebek hareketi mi diye düşünüyordum ama değilmiş hareketleri hissettiğinde anlıyor insan😇
Selim_Alparslan Bebebebe benim gazım olunca karnım ağrıyor çünkü 😊 o zaten sürekli olmuyor . Yatınca oluyor genelde
deletedmom6295 Ozy 14 te sağa sola hareket etmeye başladı. 18de minnak buruşları hissetmeye başladım☺️
Bebebebe deletedmom6295 maşşalah ya ben hiç dikkat etmiyorum aslında hep bi hareketlilik hakim ama. Gazdır diye dikkat etmiyorum