Bugün 8:30’da yatış verildi planlı sezaryen oldum 🙈 imzalar kıyafet Falan derken damar yolu bilekten açılacağı söylendi ve sabır ettim ona rağmen damar bulamayıp canım çok yandı :( daha sonra dirsek kısmından açıldı sadece bilek kısmında biraz canım yandı gözümden yaş geldi o kadar daha sonra nst derken doktor geldi ve yukarı çıktım ister istemez bir korku vardı ve o ortamı görünce iyice korktum ağladım açıkçası baya 😂 sonra yatırdılae belimden iğne takıldı acısı herkesten herkese değişie bana göre normal damar yolu gibi idi. Daha sonda uyuşmam beklendi ve başladılar benim ağzım burnum asla susmuyor 😂😂 dakikada 15 kelime yapıp 15 konu değiştiriyordum panikten 😂 midem çocuk yüzünden değil resmen paniğim yüzünden bulandı 😂🙈 iğne yapınca hemen geçti ve çok rahatladım ondan sonrası hiç bişi yoktu bastırma da bence büyütülüyor burda okuduğum kadar hep korkmuştum ama hiç bişi değilmiş 🙈 doğurmak mesele değil sonrası mesele. 9:20’de geldi miniğim gördüm eşimde vardı ağlamamak için zor tuttu ben zaten duramadım çok güzeldi onu aldılar ben dikilmeye başladım orası da kolaydı 🙈 yukarı çıkarttılar o zaman da iyiydim ben çabucak ayaklarımı hissetttim ilk yürümemi de saha demin yaptım ve gayet iyiydi adım atabildim gayet normal sondam çıktı bakalım bundan sonrası nasıl olacak 🙈💜 ağrılarınız illa ki oluyor sonuçta bir can dünyaya geliyor o da dindiriliyor en azından kötü düşünmeyin asla doktorumun eli de çok hafifti bunun da faydası olduğunu düşünüyorum 🙈💜 miniğimle bol bol öpüyoruz sizi 🥹🤍 darısı tüm hamilelere inşallah 🙏