seyma9188
Yok yok ilacı tok aç içsende aynı, bende denedim. Sabahtan içiyorum kahvaltı yapmadan önce, akşama doğru tesirini gösteriyor demek Ki, karnımda bi gürültü oluyor gece uyurken. Sonra gecem tuvalette geçiyor, dün gece en sonunda ağladım ishalim diye 😂
Bugünlük sıkıntı yok gibi bakalım, gece görücem