Deletedmom8373 takma inan bende çok taktım ilk gebeliğimin 3-4 ayını çok zor geçirdim bınun yüzünden .şimdi bile bi misafirliğe gitsem salatayı iyi yıkamadıusa diye elli kez düşünürüm Ama snra düsşündğm ki herşeyi engellemek kontrol altında tutmak mümkün deil bn gerçekten okb ye kdar geldim özellikle hamilelikte çok artıyor takıntılarım . Ama tevekkül etmek lazım allahın elinde herşey çok da sıkmaya gerek ypk köylerde bu testlerden Bile bi haber nice hamileler var bilmeden neler yapıyorlar da bebekleri sapasağlam öyle düşün