Kizlar merhaba hepinize bir sorum olacak. Ben geçen hafta idrar testiyle öğrendim gebeliğimi. Sonraki gün kan verdim beta HCG >1000 çıktı bu da 5 haftalık falan yapıyor hesabıma göre bu arada son regl günüm 21 Mayıs. 2 gün önce kadın doğum doktoruna gittiğimde ise daha 4 haftalık dedi kesemizi gördük ve kese gayet büyüktü. Karından ultrasonda gayet rahat göründü. Başka beta HCG yapmadık. Asıl sorum şu o zaman 3 haftalık gebelik >1000 çıkar mı bu nasıl oluyor kafam çok karıştı 😮😮😮