Gulaksu 34 haftalık olduk bugün biz de aynu şekildeyiz ve daha bir sürü ağrıyla birlikte tabi 😭 benim ikisi de baş aşağı hatta biri çok aşağıda aşırı zorlanıyorum her gittiğim doktor 36 yı geçiremeyiz riskli diyo size de öyle dediler mi hiç sadece bi defa devletteki 38 i bekleriz bakalım gibi şeyler söyledi bi ay öncesinde sonrasında gittiğim doktorlar hep 36 da alırız dedi neye göre belirliyolar bunu anlamadım sizde de var mı öyle bi durum