benkosarim Doktoru ınstagram’dan takip ediyorum enerjisi falan çok güzel insana hiç doğum korkusu yaşatmıyor ama doğum ücretleri hakkında bir bilgim yok siz biliyor musunuz aranızdan giden soran var mı acaba.
Deletedmom73711 benkosarim Bilgim yok ben de merak ediyorum, çok uçuk fiyatlar olduğu az çok belli ama🙄😂
Kuzeyn_annesi benkosarim acıbademde gorev yapıyor bildiğim kadarıyla ve bundan 3 sene önce orada doğum 18 bin liraydı.
Nsdpg benkosarim tam olarak bilmiyorum ama 1 sene önce arkadaşım doğum yapmak istedi 3 30-35 bin hastaneye göre de değişiyor dendi 🫣 yanlış yazmışım düzelttim
Elly20 Suan aktif olarak yeni hasta kabul etmiyor, telefonla arayıp randevu alamıyorsunuz yani. Bi tanıdık olmak zorunda arada