kelebek03-6 Nesss23 bebeğe anestezi geçebiliyo diyolar var mı öyle bi ihtimali geçmiş olsun bu arada Allah bağışlasın🤗
Nevin_bahar Nesss23 yarın bende olacağım sezaryan çok heyecanlıyım ama korkuda sezaryan olacağım için nasıl ilerledi süreciniz
Nesss23 kelebek03-6 çok uykuluydu sürekli uyumak istiyor o yüzden mi oldu acaba diye düşünüyorum bende 🧐
NiceNice kelebek03-6 bende genel anestezi ile iki doğum yaptım. Bebeğe geçme süresi var o süre dolmadan bebeği alıyorlar merak etmeyin bebeğe geçmiyor anestezi…
Nesss23 Nevin_bahar öncelikle bende çok korkuyordum aşırı dayanılmıcak bir ağrım yoktu karnıma bastırdı hemşireler orada acıdı yürüdükten sonra zaten baya baya azaldı şükür 🙏🏻
minikmucizem_21 öncelikle geçmiş olsun Rabbim hayırlı uzun ömürler versin bebeğinize 🤲🌸Uyanma süreciniz nasıl oldu bende ikinci seyzanımı olacak ilki belden uyuşturma idi bunda kararsızım devlete olacak doğumum bana soruyorlar mı bilmiyorum ama kimi genelde uyanmada sıkıntı diyor bunu genel anestezi diye düşünüyorum ilki belden idi iki bel zor olur ilerde bel ağrısı diye siz doğumu devlete mi yaptınız özel mi
Nesss23 minikmucizem_21 ben direk uyandım ama bulanık görüyordum bi 10 dakika falan daha sonra kendimdeydim uyanmada bir sıkıntı yaşamadım 💖
kelebek03-6 Nesss23 yok sanmıyorum yeni doğan bebekler öyle oluyo genelde hemşireler gelip gidiyo uyandırın diye 😅
ankakusu_2022 Öncelikle hayırlı olsun, ben de genel anestezi istiyorum kendi seçiminiz miydi, ve genel anestezide bebeğin ilk doğumunu göremediniz diye pişmanlığınız oldu mu