Scarlett18 kafana takma canım sen en iyisi akışına bırak. Ben de Mart’ta kimyasal gebelik geçirdim. 1 Mart’ta öğrenip düzenli hcg artışına rağmen 19 Mart’ta kendiliğinden sonlandı. Hemen arkasına sağlıklı hamilelik oldu 2-6 nisan arası yumurtlama hissettim ama takip etmedim,18 nisan adet günümde öğrendim. Öncesinde 1 buçuk sene denedik. 🥰 şimdi 16 haftalık olucaz. Sen de kendini üzme düşünme iki günde bir devam et test yapmadan stressiz. Bayram tatil hengamesinde biraz uzaklaş düşünmekten inşallah hayırlı sağlıklı bir gebelik nasip olacak 🤍