Merhablar benım adet tarıhım 29mayıs ve 27hqzıranda kan tahlılı oldum ve hamıle olduğumu ogrendım az öncede acılden muayne oldum ve bana kese var bebek yok dedı normalmıs ıkı hafta gel dedı bosmu dolumu bakılcak su an kese 10mmm 20olması gerek acaba bu duurmu yasıyan varmı luften yazsın bır sene oncede düşük yaptım kalp atısı duyulmadı