Hanımlar ben haziranın 2sinde adet oldum 7sinde bitti temmuzun 1inde bat gösteriyordu uygulama şimdi gecikmenin 5.günü ve haziran ayında iltihap için antibiyotik mantar için hap ve fitil kullandım birde çok dikkat etmesekte geri çekilmeyle korunduk arada prezervatiflede size sorum bu ay ki gecikme antibiyotiktenmidir yoksa hamile olma ihtimalim varmı(bu arada biz bebek istiyoruz 1 yıla yakındır sadece ilaç kullandığım için koruduk sayılır geçen ay) 🌼