Mrb arkadaşlar dun hastaneye gittim doktor dediki rahim şekil bozukluğu var sende.Aranizda şekil bozukluğu olup bebegini kucagina alan var mi?1 gebeligiim sagliksizdi 2.ci de kimyasaldi ondan olabilir dedi sizde sekil bozuklugu olup cocugu olan var mi?