3818207 Melike_damla medstar topçulara gidiyorum Mustafa Sağlam doktorum ben çok memnunum Temmuz zammıyla 5750 oldu doğum ücreti
elf0 Melike_damla ben de Antalya ya yeni geldim doğum için neredeyse hepsini sordum diyebilirim hepsi uçurmuş fiyatları şimdilik bulduğum en uygun olimpos hastanesi 4 bin ona gidiyorum 35 haftalığım göknur hanıma gittim gayet ilgiliydi
Melike_damla NurrrH evet bende dün aradım sordum ama artış olup olmayacağı belli değilmiş orda önerdiğiniz doktor var mi
NurrrH Melike_damla bana uzun bit süre artış olmaz demişlerdi. Vitale de ben kadın doktor tercih ettiğim için Fatma Özlü Akkuş’a gidiyorum gayette memnunum ilgili biri. Ama o hastane de en iyi doktor Ali Fuat Şengör’müş. Randevu alsak bile bekliyoruz diyorlar o kadar tercih edilen biri. Koray Duman yine çok iyi olduğunu biliyorum.
Ask_hosmus Melike_damla fatih bey çok ilgili baya uzun bakıyo ultrason da herşeyi söylüyor anlatıyo ben sormadan
Ask_hosmus NurrrH ay ben 2. Hamileliği de Koray beye gidiyordum benim doğum olurken şehir dışındaydı fatih bey doğurttu beni, koray bey doğumda bağırıyormuş 😂
balporsuguu Ask_hosmus koray hoca dogurttu ilk bebegimi hicte sesini yukseltmedi,harika bir dogumdu.Simdi 2. Hamileyim yine ona gidiyorum😀
esmom07 Akdeniz şifa Hastanesi’ne gidiyorum kerim Emrah doktorum çok memnunum . Fiyat henüz bilgim yok doğuma da çok olunca artacak demişlerdi yaklaşınca soracağım artık
Ask_hosmus Melike_damla ay evet hakkındaki yorumlarda görmüştüm, mesela sen sancıyla bağırınca o da sana bağırıyormuş, ne kadar doğru bilmiyorum ama 4,5 yorum görmüştüm böyle sonra da dedim iyiki fatih bey💃💃😂
esmom07 @Wwpab erkek . Maşallah buyumus sizin bebiş :) detaylı tarama nerde yaptırdınız ve kaçıncı haftada acaba
Wwpab esmom07 aynı Akdeniz şifa da yaptırdım. Nisan ayında mi ne 750 TL ye yaptırmıştım bugün biri yaptircakti fiyat soruyodu bin TL olduğunu söylediler fiyatlandirmislar hatta muane ücretini bile fiyatlandirmislar yeni zam gelmiş herhal.
esmom07 @Wwpab vay be evet muayene duymuştum da tabi doğum dahil herşey zamlanmistir. Detaylı da foto video verdiler mi memnun kaldınız mı
Wwpab esmom07 bana sadece bı tane resim verdiler başka bişey vermediler görümcem 2 sene önce aynı doktora aynı Akdeniz şifa yaptirmis. Ona video da. Resimde ikisinide vermişler bana vermediler tek resim verdiler telefon varsa yanında cekelbilirsin resim video dediiler baana.
Wwpab esmom07 34 haftalık olduğu için doktor beni ntsy başlattı her hafta cagiriyo artık diğer haftada çatı muanesi yapcam dedii iyi bari nts den para almadılar.