Kızlar merhaba şuan 33. Haftadayım kontrole gittiğim hastane doğum ucretlerini arttırmış aspendos Anadolu hastanesinde 6000 olan ücret 80000 çıkmış doktorunuza çok artmış fiyatlar dedik bize o zaman devlette yapın dedi sizce doktor değişikliği yapmalı mıyız?