ahmetsalim17 Herkese hayırlı günler. Bugün ilk doktor muayenemi oldum bebeğin arka kısmında ufak kanamalar olduğunu söyledi fitil verdi 10 gün boyunca iş yapma yat dedi. Biraz moralimiz bozuldu bu durumu yaşayan varmı yazarsanız çok mutlu olurum :(
mucizemizibekliyoruzz ahmetsalim17 moralinizi yüksek tutun doktorunuz zaten gerekeni yapmıştır diye düşünüyorum. Stres her şeyden kötü çünkü, pozitif olun 🙏🏻
ahmetsalim17 [bilinmeyen] Allah razı olsun eşimle çok mutlu gittik böyle duyunca sanki hemen dusucek gibi hissettik. Siz de sürekli dinlendi iz mi birde bu ağar kaldırmak vs ondan olurmuş size öyle bişi dedi mi