bhrey
Onu bilmem ama yengem 4 sene uğraştı olmadı gitmediği hastane kalmadı sonra anneme devlet de bir doktoru önerdiler çok iyi diye Bakırköy de kendi yeri de vardı Şükran diye bir doktordu. Ona gitti ilk ayda hamile kaldı. Benim doğum yaptığım doktorn arkadaşı çıktı oda diyordu alanında çok iyi diye