Linalara Adetime 10 gün vardı dayanamadım test yaptım çünkü bu ay femera kullandım. Beta değerim 1,20 çıktı. Doktorum bekle değerin yükselebilir dedi. Bu durumda olan var mı
Linalara Linalara Hazniyee adetime 3 gün var. Sizce test yapsam mı sizde ne kadar süre sonra artış oldu
Hazniyee Linalara idrar testınde cıkmadı .. ben her 2 gunde bır yaptım ve artışını o sekılde takıp ettim . Ikı gun sonra tekrar kan verın ve suan kı degerın ıkı katı cıkması lazım
Linalara Hazniyee inşallah yükselmiştir. Teşekkür ederim. 2 sonra kan veririm büyük ihtimalle. Size de haber veririm 🌸