Esractlymn benimde 6-7. Haftalarda yapılan kan testinde tiroid değerim çok çalışıyor olarak çıkmıştı. Ama sadece tsh değerim öyleydi. Endokrinolojiye göründüğümde kontrollerden sonra diğer değerlerimin normal olduğunu, gebeliğin başında böyle şeyler olabilir bir ay sonra tekrar bakalım dedi. Bir ay sonra kontrole gittim değerlerim normale inmişti o yüzden ilaç kullanmama gerek kalmamıştı.