Cnrgcr merhaba bende 33+5 deyim 2-3 gündür belim çok ağrıyor. Bebek henüz aşağı inmedi ama çok hareketli. Mide yanması kramplar beni çok zorluyor bende korkuyorum erken doğum olur mu diye ilk doğumum olacak heyecan ve korku var nasıl olacak ne zaman gelecek merak ediyorum. Karnıma adet sancısı gibi sancılar girip çıkıyor belime vuruyor bugün de biraz alt tarafta hissettirdi sancı kendini. Halsizlik yapıyor olduğum yere uyukluyorum hiç iş yapasım gelmiyor sizde de böyle belirtiler var mı ?