Duygugncc Merhaba kızlar🤗 Ben henüz 6.haftamdayım 🥰 avokado hiç yemedim ama bebek için önemli bir besinmiş sizce nasıl tüketmeliyim yardımcı olabilir misiniz
Bayancorek Duygugncc Zeytinyağı, limon, tuz, karabiber koyuyorum içine, eziyorum ekmeğe sürüyorum üstüne yumurta mis. Bazen salatalara koyuyorum. Her türlüsünü seviyorum ben ya. 🌸🙈
Verasmommm Duygugncc ben çok olumsuz ve nötr yaklaşıyorum avokadoya açıkçası :D 29+6dayım geçenlerde aldım eşime dedim ki sağlıklıymış yemeliymişim deneyelim :D bir hafta falan olgunlaşmasını bekledim neyse yumuşadı herhalde yiyebilirim dedim. yarısını yedim zaten. önce avokadonun yarısını ezdim sonrasında bol limon pul biber ve tuzla karıştırdım en son ise üzerine ezilmiş sarımsak koydum böylelikle hiç tadı olmayan şey idare edilebilir ve yenilebilir oldu :D ben tabi üzerine peynir yumurta falan da koydum ancak öyle yedim o kadar olumsuz bakıyordum ancak yenmeyecek bir şey değil sadece güzellemeniz ve uğraşmanız lazım :D