Biranneikibebe Merhaba anne adayları 6+3 gebeyim tansiyonum genelde sabitti daha önce şimdilerde büyük tansiyonum 9 a 8 e düşüyor rahatsız ediyor aranızda böyle birşey yaşayıp çözüm bulunan oldu mu
teachering06 Haftadan yazıyorum, aynı problem bende de var. 8-5lerde dolanıyor genelde. Doktor çıkmadığı sürece problem yok, dinlen, güneşte çok kalma, bol su tüket dedi.