Pazartesi doğumu kolaylaştırmasına adına aktardan hurma almıştım. Eve gelip yemeye başladıktan sonra içinde güve olduğunu fark ettim. Hurmaları poşetin içinden çıkarıp buzdolabı poşetine aldım. Ama yeyip yememek konusunda kararsız kaldım, sizce yenir mi? 🤦♀️