Prensannesi_54 34+6 haftalığız ilk defa nst bağlandık herşeyimiz normal çıktı dr elime bir kağıt yazıp verdi son adet tarihi haftasının yazdığı ve son olarakta kağıtta şu yazıyor DSAT10+6 38W internetten baktım ama birtürlü bulamadım bayram sonrası tekrar çağırıyor sezeryan için gün vericekmiş