Deletedmom_7 30 haftalık hamileyim. Oturduğum zaman kaburgalarima bir şey batıyor sanki. Sanırım bebeğin pozisyonundan kaynaklı bilmiyorum otobüste ya da sandalyede o tarz yerlerde oturamıyorum başına gelen var mı acaba?
Nilufar_1996 Deletedmom_7 başı aşağıdaysa ayakları yukarıdayda kafasi batar benim oğlan kaburgami pert etmişti sadece batma değil kaburgama tekme atiyordu
Ecceee Deletedmom_7 ben de 34e giricem, bebeğin başı sol kaburgamda 😔 bir ara başı aşağı döner gibi olmuştu ama yeniden yukarı çıkmış (hıçkırıklarından anlıyorum başının yerini) dediğiniz gibi oturduğumda çok batmam oluyo ancak uzanınca rahat edebiliyorum
Sblaydnn 28 haftalık hamileyim şuan, özellikle sol kaburgama aşırı baskı yapıyor otururken batma ağrı yapıyor uzun süre oturamıyorum dik şekilde, muhtemelen pozisyonundan ve büyüdüğünden dolayıdır 🥹☺️
Deletedmom_7 Sblaydnn muhtemelen valla hem alttan hem üstten baskı yapıyor sanırım başasagi dönmüş 🙄😬 Rabbim hepimize kolaylık versin 😊
Deletedmom_7 Yarencerennn onlardan bir de sporcu sutyenleri var onlardan giyiyorum zaten normal sutyen giyemez oldum. Hem bu durumdan hem de göğüsler almış başını gidiyor evet sanırım kaburgalarım hoşuna gitti 😬
Yarencerennn Lambada giyin en rahatı bebek baskı yapıyor ayaklarınıda kaburganıza dayadığı için ağrısıda cabası ağladımı bilirim acımdan 🥲
Sblaydnn Deletedmom_7 bugün gittim kontrole baş aşağı dönmüş dedi daha çok hissedersin artık hareketini dedi aşağıdan yukarıdan hissediyorum bende bayaa 🥲🥲 sağlıkla gelsinler inşallah hepsi🐣🫶🏼
Deletedmom_7 Ecceee yok ben ayaklarını hissediyorum tekmeler de kaburgada. Evet ya sık pozisyon değiştiriyor dönüyorlar ben de hissediyorum artık döndüğü zaman . 😬
Rbiaklpvsr Son 1 haftadır ağlıyorum ağrısından 🥲 Resmen göğsümün altında geziyor böyle bişey olamaz ve birden ansızın nefes bir gidiyor ki kalp durdu saniyorum panik yapıp heyecanlanıyorum 🙄 panik atak hastasıyım o öyle yaptıkça resmen ödüm kopuyor 🤣