teachering06 Ben bence 15te hissetmiştim ama doktor bağırsak hareketidir o demişti bana, şuan 23teyim gerçekten 15te hissetmeye başlamışım, içgüdülerinize güvenin, ben birde obezim yani:)
Simayimmmmm Ben 13 14 haftalarda segerme gibi hissettim çünkü kızım hareketliydi doktora sordum hissedersin çünkü çok hareketli demişti
GulizarY Ben 11 haftalık olacam bir iki defa böyle birşey olduğunu hissettim sanki kalp atışı gibi çok hafif acaba o mu diye çok şüphede kaldım