Nryozr4 valla ben ilk hamileliğimde hep enfeksyon oldum hap da kullandım tozda kullandım biraz zor geçiyor ama geçmişti tozu gece içip sabaha kadar tuvalete çıkma demişti. Bol bol su içmek lazım cok sık idrara cıkmak lazım. Şimdi 22 haftalık hamileyim yine hiç enfeksyon olmadım çok dikkat ediyorum. Aslında fitil daha etkili oluyor ondan versin geçmezse yani siz teklifte bulunun doktorunuza geçmezse